16 mei 2010

Wie is Fatiha Dahmani?

Ik ben een gedreven groene Vlaamse vrouw met Marokkaanse roots.
Ik heb vier kinderen en werk als sociaal verpleegkundige in het psycho-sociaal centrum te Leuven.
Daarnaast ben ik reeds 16 jaar gemeenteraadslid voor Groen! in Leuven. Na heel wat ervaring op lokaal niveau opgedaan te hebben, ben ik nu bereid en gemotiveerd om voor U naar de Senaat te gaan.
Ik sta op de 3de Plaats van de Senaat voor Groen!

Stem zondag de 13de op Lijst nr 13

Groen! heeft uw stem nodig om voor alle burgers een sociaal menswaardig en rechtvaardig beleid uit te werken.

Ik heb een droom, een droom die ik met Groen! deel. Een droom waarin wij mensen respectvol met elkaar omgaan en respect hebben voor het kostbaarste dat we hebben: onze Aarde. Ik droom ervan dat elke mens op deze planeet gelijke kansen krijgt om zich te ontwikkelen. Samen kunnen we hier en nu aan deze droom werken.

Door te kiezen voor hernieuwbaar energie,
Door groene duurzame jobs te creƫren
Door armoede echt aan te pakken en mensen op een menswaardige manier te behandelen.
Kies groen, kies ecologisch het is gewoon logisch

Geen opmerkingen: